Harvat kuskit ymmärtävät, että rajoitetun luiston tasauspyörästöt ovat yhtä paljon riippuvaisia öljyn kemiasta kuin laitteistosta. LS-vaihteistoöljyjen kitkan muutosaineet hienosäätävät, kuinka pehmeästi kytkinpaketit sitoutuvat, mikä muokkaa kaarreajon vakautta ja pitoa urissa ja hyppyjen alastuloissa. Rallikäytössä äkilliset kuormituspiikit ja lämpötilanvaihtelut voivat leikata kalvoa ja kutsua tärinää; vakaa perusöljy ja tasapainoiset lisäaineet auttavat ylläpitämään ennustettavaa lukkoa ilman karheutta. Sekä sekoitetuille sora- että asfalttipinnoille ja toistuviin tiukkoihin ulostuloihin LS-luokiteltu vaihteistoöljy sopivalla viskositeetilla, kuten 75w140 LS GL-5, tukee johdonmukaista vääntömomentin siirtoa.
Miten LS-vaihteistoöljyn kemia muokkaa rallin tasauspyörästön käyttäytymistä
Vaihteistoöljy/Manuaali

75w140 LS GL-5
IBC 1000L:6550 €
Drum 205L:1390 €
Canister 20L:165 €

75w80 GL-4/5
IBC 1000L:3350 €
Drum 208L:695 €
Canister 20L:79 €

75w90 GL-4/5
IBC 1000L:3250 €
Drum 208L:685 €
Canister 20L:75 €

75w90 LS GL-5
IBC 1000L:6150 €
Drum 205L:1350 €
Canister 20L:149 €

80w140 GL-5
IBC 1000L:3750 €
Drum 205L:789 €
Canister 20L:85 €

80w90 GL-5
IBC 1000L:2200 €
Drum 208L:499 €
Canister 20L:53 €

80w90 LS GL-5
IBC 1000L:2200 €
Drum 208L:499 €
Canister 20L:53 €